..

Sagen Sie es mir bitte

 
 
 
 
...
gustaaf gustaaf schreef op 23 december 2008 om 11:28
wat staat die gek zich daar belachelijk te maken met ook nog reclame door zijn keel!
Even geduld...


login
login